Podczas posiedzenia Komisji Społecznej Regionalne Centrum Kultury podsumowało działalność w zakresie promocji miasta i przedstawiło plany na nadchodzący rok. Stworzenie platformy kreatywnej w celu wzmocnienia rozpoznawalności miasta to jeden z takich planów.

Choć były to wyjątkowe wakacje to Regionalne Centrum Kultury nie zaprzestało działalności w zakresie promocji miasta, tak aby jak najbardziej zminimalizować trudną sytuację wynikającą ze stanu epidemii i nałożonych ograniczeń. W październiku miasto przedstawiło nowy film promocyjny, logo i hasło Kołobrzeg Re:generacja. To marka na ten czas, mówi Marta Ostapiec.

Regionalne Centrum Kultury planuje ogłosić przetarg na tzw. platformę kreatywną. Chodzi m.in. o oswojenie się z nowym hasłem  Kołobrzeg Re:generacja, a także wzmocnienie rozpoznawalności naszego miasta i nadanie mu nowego charakteru i silnej tożsamości. Wszystko w celu przyciągnięcia turystów.

RCK przeprowadziło także przetarg na realizację materiałów promocyjnych dotyczących nowego logo Kołobrzegu.

Przyszły rok czy uda się zrealizować wszystkie projekty w ramach promocji naszego miasta. Wiele zależy od sytuacji związaną z pandemią koronawirusa.

 

Więcej na ten temat już wkrótce w materiale wideo.

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn