×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 70.

Regionalny Szpital wkrótce będzie miał indywidualny znak graficzny. Projekty log opracowali studenci Akademii Sztuki w Szczecinie, a zagłosować na wybrane logo może każdy za pośrednictwem facebooka. 



Kołobrzeski szpital nie posiada swojego wyjątkowego znaku graficznego, który byłby symbolem placówki, stąd wziął się pomysł na projekt logo. - Propozycje logo szpitala przygotowali studenci Akademii Sztuki w Szczecinie. Wstępnie przygotowali 15 projektów, z czego dyrekcja wybrała siedem najlepiej obrazujących działalność szpitala - mówi Magdalena Mazur, rzecznik prasowy Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu. 
Spośród tych siedmiu projektów zostanie wybrany zwycięski, który stanie się oficjalnym logiem Regionalnego Szpitala. Decyzję podejmie kapituła konkursowa, ale każdy z nas może mieć w tym swój udział i oddać głos na wybrany projekt. - Dodatkowym głosem będzie głos publiczności. Owtorzyliśmy fanpage na Facebooku - kliknij i przejdź - udostępniliśmy tam siedem prac konkursowych i każdy może tym samym zagłosować na wybrany projekt - wyjaśnia M. Mazur. Logo, które otrzyma najwięcej lajków, zdobędzie dodatkowy punkt w końcowym głosowaniu.
Wyniki i zwycięski projekt poznamy już 9 marca w czwartek. Szpital nowe logo będzie wdrażał sukcesywnie, by nie obciążać placówki dużymi kosztami. Projekty przygotowane przez studentów powstały w ramach współpracy instytucji podległych pod Urząd Marszałkowski pro bono.

Projekty konkursowe:

Warning: No images in specified directory. Please check the directory!

Debug: specified directory - https://www.informacje.kolobrzeg.pl/images/2016/logo_szpital

Dodaj komentarz

Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl

Kod antyspamowy
Odśwież

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn