×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 70.

Można mieć najlepszą lokalizację, świetnie uzbrojone tereny czy dobrze wykwalifikowanych mieszkańców ale od powodzenia inwestycji w znacznej mierze zależy także dobry klimat i profesjonalna obsługa administracyjna. Zachodniopomorscy samorządowcy już po raz kolejny poszerzyli wiedzę i umiejętności, by jeszcze lepiej obsługiwać inwestorów chcących zlokalizować swój biznes na Pomorzu Zachodnim. 



 
- Prezentacja terenów inwestycyjnych i rozmowa o samorządowej ofercie są kluczowymi momentami obsługi inwestycyjnej. Zachodniopomorskie gminy i powiaty coraz lepiej radzą sobie z obsługą chcących inwestować u nich przedsiębiorców. Chcą to robić jeszcze skuteczniej. Z korzyścią dla siebie ale i dla całej gospodarki regionu - powiedział członek Zarządu Województwa Zachodniopomorskiego Janusz Gromek.
Jak samorząd może zainteresować swoją ofertą potencjalnych inwestorów w internecie? Jak powinien działać w mediach społecznościowych, by te skutecznie na niego pracowały. Jak prowadzić stronę internetową gminy, by ta była żywa i pełna ciekawych informacji? To tylko niektóre z zagadnień, które poznali zachodniopomorscy samorządowcy na kolejnym już szkoleniu z cyklu „Promowanie oferty inwestycyjnej gminy”, którego celem jest zwiększanie jakości obsługi potencjalnych inwestorów.
Znów sala pękała w szwach. 29 listopada 2018 r. do Kołobrzegu zjechało blisko 120 samorządowców z Pomorza Zachodniego. Dyskutowano m.in. o tym jak budować transparentność JST w Internecie, ale także działać z zachowaniem skomplikowanych praw autorskich. Spotkanie było także okazją do przybliżenia idei  Polskiej Strefy Inwestycji czyli nowego programu zachęt inwestycyjnych, a także przedstawienia skutków rozszerzenia Specjalnych Stref Ekonomicznych. Samorządowcy poznali także mechanizm Generatora Ofert Inwestycyjnych – specjalnej platformy przygotowanej przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu, która skupia najlepsze i aktualnie dostępne lokalizacje inwestycyjne.
Organizatorami szkolenia są Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów Województwa Zachodniopomorskiego. Wcześniejsze spotkania poświęcono m.in. radzeniu sobie z fake newsami, obroną reputacji samorządu w Internecie, doskonalenia umiejętności wystąpień publicznych czy nawiązywania relacji z inwestorami pochodzącymi z innych stref kulturowych.

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn