×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 70.

Hospicjum Stacjonarne w Kołobrzegu ogłasza akcję polegającą na pomocy przy sprzątaniu budynku hospicjum oraz zagospodarowaniu terenu na zewnątrz. Poszukiwani są wolontariusze, którzy pomogą przy porządkowaniu budynku. Prace przy budowie stacjonarnego hospicjum są już na finiszu. Na tym etapie organizowane są prace porządkowe, przy których brakuje rąk do pracy. Poszukiwani są ludzie dobrej woli:

 

Hospicjum Stacjonarne w Kołobrzegu przy ul. Radomskiej ogłasza akcję polegającą na pomocy przy sprzątaniu budynku Hospicjum oraz zagospodarowania terenu na zewnątrz. Kogo potrzebujemy? Wolontariuszy, którzy razem z Nami posprzątają budynek - potrzeby są ogromne: szukamy chętnych do pomocy przy myciu okien, myciu podłóg, myciu kafli łazienkowych, myciu drzwi i framug oraz drobnych prac porządkowych na zewnątrz budynku. Każda para rąk jest na wagę złota i każda pomoc, chociaż najdrobniejsza jest bardzo mile widziana.

Terminy akcji porządkowych na rzecz Hospicjum Stacjonarnego w Kołobrzegu:
10.12.2016 r. ( sobota ) w godz. 10.00 - 14.00
17.12.2016 r. ( sobota ) w godz. 10.00 - 14.00
 
Potrzebujemy również doświadczonych ogrodników lub amatorów działkowiczów. Trzeba w możliwie jak najszybszym czasie posadzić cebulki kwiatowe wokół terenu budynku Hospicjum Stacjonarnego w Kołobrzegu.
Chętne osoby, które mogą pomóc w sadzeniu cebulek prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 - 16.00 do siedziby Hospicjum przy ul. Radomskiej. 
Osoba kontaktowa dla wolontariuszy - Pani Katarzyna Mazur, tel. 516 487 968

 

Z myślą o dzieciach i młodzieży wolontariusze hospicjum wraz ze SP nr 5 przygotowali konkurs plastyczny na logo Hospicjum Stacjonarnego. Organizatorzy czekają na projety do końca stycznia 2017 roku, ogłoszenie wyników ma nastąpić 14 lutego. Logo, które wygra, zostanie oficjalnym logo hospicjum stacjonarnego. Więcej szczegółów zostanie podanych wkrótce.

[hdvs videoid=2634]

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn