Rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca sezon wakacyjny. Spoty promocyjne pojawiły się już na antenie stacji telewizyjnych TVN oraz TVN24. W czerwcu kampania rozszerzona zostanie o pozostałe media jak telewizję Polsat czy portal Onet.pl.   

 

Głównym założeniem kampanii jest zaprezentowanie turystom szerokich walorów miasta. 

Nasza aktywność w przestrzeni telewizyjnej skoncentrowana jest na billboardach sponsorskich i  spotach reklamowych, ale nie zabraknie też wejść na żywo w ramach ramowych programów danej stacji, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem widzów – informuje Marta Ostapiec, zastępca dyrektora ds. promocji Regionalnego Centrum Kultury.  

Kampania zasięgowa realizowana będzie między innymi poprzez budowanie rozpoznawalności marki za pomocą kampanii online w Google oraz Facebook, Instagram, digital marketingu, public relations czy content marketingu. W kampanii nie zabraknie współpracy z mediami czy największymi serwisami turystycznymi. Hasłem przewodnim kampanii jest Kołobrzeg NA:LATO, które nawiązuje do nowej identyfikacji miasta. 

Po majowej kampanii outdoorowej i współpracy z TOK FM, wynikiem której były liczne podcasty w przestrzeni internetowej, intensyfikujemy nasze działania w przestrzeni medialnej. Chcemy pokazać turystom z Polski jak wiele Kołobrzeg ma do zaoferowania – wskazuje Ilona Grędas-Wójtowicz Zastępca Prezydenta Miasta. Nasze Miasto to nie tylko plaża, ale mnóstwo terenów zielonych, ścieżki rowerowe czy ogromne zaplecze do uprawiania sportów wodnych  – podkreśla Ilona Grędas-Wójtowicz.

Kołobrzeg przy realizacji kampanii współpracuje z branżą turystyczną po to, by jak najmocniej wykorzystać potencjał i walory regionu.  

Koszt całej kampanii to około 400 tys.

info i foto: RCK Kołobrzeg

kolobrzeg 2020

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn