Magistrat zaprasza mieszkańców Miasta Kołobrzeg do udziału w konsultacjach w sprawie zmiany granic Gminy Miasto Kołobrzeg w dniach od 16 stycznia do 14 lutego 2023 roku.

Przedmiotem konsultacji jest zmiana granic administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg przez włączenie do Gminy Miasto Kołobrzeg obszaru: części sołectwa Korzystno z Gminy Kołobrzeg. Zasięg obszaru planowanego do przyłączenia został określony w załącznikach do uchwały Nr LVI/819/22 Rady Miasta Kołobrzeg z dnia 30 listopada 2022 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji w przedmiocie zmiany granic administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg.

Celem konsultacji jest poznanie opinii mieszkańców na temat planowanej zmiany granic Gminy Miasto Kołobrzeg. Konsultacje prowadzone są w dniach od 16 stycznia do 14 lutego 2023 r. Informacje na temat konsultacji dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miasta Kołobrzeg (BIP - zakładka Ważne Informacje > Konsultacje Społeczne), na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl, na stronie internetowej www.integracja.kolobrzeg.eu, na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg.

Konsultacje przeprowadza się z wykorzystaniem papierowej ankiety konsultacyjnej zawierającej pytanie o następującej treści: "Czy jesteś za zmianą granic Gminy Miasto Kołobrzeg polegającą na włączeniu do Gminy Miasto Kołobrzeg części sołectwa Korzystno z Gminy Kołobrzeg?"

Wyrażenie opinii polega na odpowiedzi na zadane w ankiecie pytanie poprzez umieszczenie jednorazowo znaku "X" w wybranej jako odpowiedź rubryce: "JESTEM ZA", "JESTEM PRZECIW" lub "WSTRZYMUJĘ SIĘ". Brak postawienia znaku "X" lub postawienie znaku "X w więcej niż jednej rubryce uznane zostanie za brak wyrażenia opinii.

Na formularzu ankiety konsultacyjnej należy wpisać swoje dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, datę wypełnienia ankiety, zaznaczyć nazwę dzielnicy oraz złożyć własnoręczny podpis. Ankieta, która nie będzie zawierała wypełnionych wszystkich wymaganych pól i hologramu nie będzie brana pod uwagę. Każdy mieszkaniec może wyrazić opinię poprzez jednorazowe wypełnienie ankiety.

Formularz ankiety zostanie udostępniony w punktach konsultacyjnych:

- w siedzibie Urzędu Miasta Kołobrzeg- Biuro Obsługi Klientów ul. Ratuszowa 12, od 16 stycznia do 14 lutego (od poniedziałku do piątku) w godz.7.30 - 15.30;

- w Kołobrzeskim Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Unii Lubelskiej 33B, od 16 stycznia do 14 lutego (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.30 - 15.00;

- w Regionalnym Centrum Kultury ul. Solna 1 w dniu 19 stycznia (czwartek) w godz. 15.30 - 19.00;

- w Regionalnym Centrum Kultury ul. Solna 1 w dniu 28 stycznia (sobota) w godz. 17.00 - 20.00;

- w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji (Hala Milenium) ul. Łopuskiego 38 w dniu 4 lutego (sobota) w godz. 17.00 - 20.00;

- w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji (Hala Milenium) ul. Łopuskiego 38 w dniu 11 lutego (sobota) w godz. 17.00 - 20.00;

- w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji ul. Łopuskiego 38 w dniu 13 lutego (poniedziałek) w godz. 8.00 - 17.00.

Wypełnione ankiety będzie można złożyć w miejscach ich udostępnienia. Raport z wynikami konsultacji zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl, na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg oraz przedłożony Radzie Miasta Kołobrzeg.

Proces konsultacji prowadzi - koordynuje Joanna Pawlak Pełnomocnik Prezydenta ds. budżetu obywatelskiego i partycypacji społecznej, tel. 94 35 51 590, email: j.pawlak@um.kolobrzeg.pl

 

 

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn