Podczas dzisiejszej sesji Rady Miasta radni dyskutowali nad projektem uchwały w sprawie przyjęcia strategii promocji Kołobrzegu. Jednak ze względu na zawarte w nim błędy i nieścisłości, radni zdjęli projekt z porządku obrad.

Zanim radni przeszli do dyskusji nad projektem uchwały w sprawie przyjęcia strategii promocji Kołobrzegu na lata 2020-2025+, głos zabrał Mateusz Zmyślony dyrektor krakowskiej spółki „Eskadra”, który wyjaśnił radnym cele powstania strategii. Jak się jednak okazało, co szczegółowo wypunktowała radna Renata Brączyk, projekt zawiera wiele błędów.

Adam Hok przyznał, że dokument należy poprawić i przyjąć na kolejnej sesji.

Renata Brączyk podkreśliła, że nie jest przeciwko strategii promocji miasta, jednak projekt nie może zawierać żadnych błędów.

Ilona Grędas-Wójtowicz zapowiedziała, że wszystkie błędy i nieścisłości zostaną poprawione.

Po wprowadzonych poprawkach projekt  uchwały w sprawie przyjęcia strategii promocji Kołobrzegu po raz kolejny trafi pod obrady rady.

 

Więcej na ten temat już wkrótce w materiale wideo.

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn