×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 70.

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest w 2016 r. Dotacja obejmuje demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest. Wielkość dotacji wynosi 800 zł brutto za 1 tonę demontażu oraz unieszkodliwienia azbestu, lub 500 złotych brutto za 1 tonę unieszkodliwienia azbestu. Do dofinansowania mogą zostać zgłoszone zadania realizowane na obiektach, których właścicielami są jednostki samorządu terytorialnego, osoby fizyczne, jednostki sektora finansów publicznych, fundacje, kościoły i związki wyznaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie oraz przedsiębiorcy. Minimalna wysokość wnioskowanej kwoty dofinansowania wynosi 20 tysięcy złotych, a maksymalna 100 tysięcy złotych.
 
Wnioski pobrać można ze strony wfos.szczecin.pl, a następnie należy je składać w biurach w Szczecinie lub Koszalinie (zgodnie z umiejscowieniem gminy) w terminie do dnia 31.07.2016 r.  Wypłata środków (dla jednostek samorządu terytorialnego) powinna nastąpić nie później niż do 30.11.2016 r
 
Program dofinansowań na usuwanie wyrobów zawierających azbest prowadzi również Gmina Miasto Kołobrzeg, która na ten cel w 2016 roku przeznaczyła blisko 200 tysięcy złotych. Dofinansowania udzielane są w kwocie również 800 złotych brutto za demontaż i unieszkodliwienie azbestu oraz 500 złotych brutto za samo unieszkodliwienie azbestu. O dofinansowanie mogą starać się osoby prywatne, wspólnoty mieszkaniowe oraz spółdzielnie. Żeby otrzymać takie dofinansowanie, należy poprawnie wypełnić formularz, który można pobrać ze strony BIP urzędu, a także otrzymać w Centrum Spraw Społecznych, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 12, na drugim piętrze w pokoju 213 (Pełnomocnik Prezydenta ds. usuwania azbestu - Kamil Barwinek). 

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn