Miasto Kołobrzeg bierze udział w programie Partnerska Inicjatywa Miast. Program jest realizowany przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej przy wsparciu doradców Banku Światowego.

Myśląc perspektywicznie i przyszłościowo zarówno Miastu Kołobrzeg, Gminie Kołobrzeg jak i Powiatowi Kołobrzeskiemu potrzebna jest wspólna przestrzeń administracyjna. Taka centralizacja usług byłaby rozwiązaniem wygodnym przede wszystkim dla mieszkańców naszych samorządów. Dlatego Miasto Kołobrzeg zaproponowało współpracę Powiatowi Kołobrzeskiemu oraz Gminie Kołobrzeg i podjęcie działań zmierzających do realizacji projektu „Centrum Administracji Kołobrzeg – nowy Urząd Miasta, Gminy i Starostwa” w formule partnerstwa publiczno – prywatnego. Wspólny urząd mógłby w przyszłości powstać w rejonie ul. Mazowieckiej. List intencyjny podpisany przez przedstawicieli samorządów mówi o konieczności centralizacji usług administracyjnych dla mieszkańców Powiatu, Gminy oraz Miasta w sposób umożliwiający załatwienie wszelkich spraw urzędowych w jednym miejscu. Udział w programie pozwoli na stworzenie dokumentu pod nazwą Miejska Inicjatywa Działań, który stanowiłby w przyszłości podstawę pod rozpoczęcie takiego przedsięwzięcia.

Więcej informacji pod linkiem:https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/siec-miasto-inicjatyw-ppp

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn