Wpłaty gotówkowe na rzecz Urzędu Miasta dokonywane w kasie przy Ratuszowej już nie są bezpłatne. Miasto podpisało nową umowę na obsługę bankową i warunki są już inne niż wcześniej. Dla Miasta oznaczają wydatek prawie pół miliona złotych. 

 

 

29 grudnia 2020 r. została podpisana umowa: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasto Kołobrzeg oraz jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”. Obsługę bankową dalej będzie prowadził Bank – Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., który jako jedyny złożył ofertę w ogłoszonym przez Miasto przetargu.

Niestety, rynek usług bankowych zmienia się i w przeciwieństwie do poprzednio podpisywanych umów, Miasto zapłaci 475.200 zł opłaty rocznej – za całą usługę (dotychczas ta opłata była zerowa). Dodatkowo od 4 stycznia 2021 r. we wszystkich placówkach Banku PKO Bank Polski S.A. (oddziały, filie, agencje) obowiązuje wpłacających prowizja w wysokości 2,50 zł od jednej wpłaty gotówkowej na rzecz Gminy Miasto Kołobrzeg.

Dodajmy, że  Miasto przygotowuje się do zakupu terminali, które umożliwią dokonywanie wpłat przy pomocy kart płatniczych.

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn