Miasto ogłosiło przetarg dotyczący stworzenia nowego Biura Obsługi Klienta dostosowanego dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Biuro ma powstać w nieużywanej obecnie części budynku po byłym Powiatowym Urzędzie Pracy. Zgłosił się jeden oferent. Teraz trwa weryfikacja.

Budynek, w którym wiele lat temu znajdował się urząd pracy już w tym roku doczeka się remontu. Przebudowa dotyczy jednak tylko części budynku. Miasto ma już gotowy projekt. Istniejące pomieszczenie holu przearanżowano wydzielając w nim przedsionek, wejście do klatki schodowej prowadzącej na piętro, biuro podawcze z pomieszczeniem konferencyjnym oraz toalety. Pomieszczenia mają być przystosowane są dla osób z niepełnosprawnościami w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Pomieszczenia, w których dawniej mieściły się biura urzędu pracy nie zostaną wyremontowane. Są zbyt niskie i mało doświetlone aby mogły w nich się mieścić biura. W tej chwili pełnią funkcję magazynową urzędu miasta. Ale już samo wejście i hol zyska zupełnie nowe oblicze.

W przetargu na to zdanie wpłynęła jedna oferta na kwotę 613 tysięcy złotych. W tej chwili trwa postępowanie weryfikacyjne. Co ważne, miasto na ten cel uzyskało dofinansowanie z PEFRON-u w kwocie 360 tysięcy złotych. Jeżeli oferta przejdzie pozytywną weryfikację to nowe Biuro Obsługi Klienta dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami będzie gotowe do końca października tego roku.

Dodaj komentarz

Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl

Kod antyspamowy
Odśwież

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn