Podczas wczorajszego posiedzenia Komisji Sportu i Turystyki podsumowano działalność miasta w zakresie promocji za ubiegły rok. Omówiono także działania jakie zostały zrealizowane w tym roku oraz jakie są plany na najbliższe miesiące.

Choć ubiegły rok nie należał do najłatwiejszych, na co złożyła się sytuacja związana z pandemią to, jak mówi Marta Ostapiec, należał do udanych. Był to także pierwszy rok podczas którego miasto w pełni mogło komunikować nową markę Kołobrzeg Re:generacja. Zeszłoroczny budżet przeznaczony na promocję to 2 miliony 200 tysięcy złotych.

W ubiegłym roku spoty promocyjne pojawiły się na antenie największych stacji telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat i TVP. 

Jeżeli chodzi o współpracę z telewizjami, miasto celuje głównie w telewizje śniadaniowe.

W tegorocznym budżecie na promocję przeznaczono 1 milion 820 tysięcy złotych. Działania promocyjne rozpoczęły się już z końcem marca w programie Dzień Dobry TVN.

Więcej szczegółów o tym co, gdzie i kiedy, można śledzić na stronie internetowej www. kolobrzeg.eu

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn