W związku z pandemią wirusa COVID – 19, Komunikacja Miejska w Kołobrzegu zmienia sposób obsługi klientów i pasażerów.

1. Od soboty (14.03), wyłączamy do odwołania sprzedaż biletów u kierowców. Dodatkowo zostanie wyznaczona strefa bezpieczeństwa kierowcy, w której obowiązywać będzie całkowity zakaz przebywania pasażerów. Przednie drzwi będą wyłączone.

2. Od soboty (14.03), autobusy poruszać się będą tylko i wyłączenie według rozkładu jazdy w niedziele. Tym samym rozkład jazdy w dni robocze przestaje być obowiązujący do odwołania.

3. Kasa Spółki będzie nieczynna. Prosimy o dokonywanie wpłat drogą elektroniczną. Punkty Obsługi Klienta na ul. Grochowskiej oraz Jagiellońskiej będą czynne bez zmian.

4. Biuro obsługi klienta w siedzibie Spółki nie będzie przyjmować interesantów.

Na wszelkie wątpliwości i zapytania spółka odpowiadać będzie jedynie telefonicznie: NR TELEFONU 94 35 173 51.

Wszelkie odwołania pisemne można będzie złożyć do skrzynki umieszczonej od poniedziałku przed wejściem do Spółki.

Zaleca się przysyłanie wszelkiej korespondencji mailowo, jednak tylko i wyłącznie w postaci skanów z widocznym podpisem nadawcy. Można je wysyłać na adresy:

Strefy Płatnego Parkowania: e.wojtowicz@km.kolobrzeg.pl a.ciszewska@km.kolobrzeg.pl

Kontrola Biletów: j.pleskot@km.kolobrzeg.pl

Sprawy ogólne: komunikacja@km.kolobrzeg.pl

Dodaj komentarz

Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn