W piątek w Regionalnym Centrum Kultury odbył się pokaz nowej marki Kołobrzegu. 

 Podczas zamkniętego spotkania z dziennikarzami prezydent A. Mieczkowska przedstawiła nowy film promocyjny, logo i hasło Kołobrzeg RE: GENERACJA.

"Dlaczego Re:Generacja? Dlatego że stawiamy na równowagę, zdrowy balans między miastem a ekologią. Stawiamy na równowagę relacji mieszkańców i turystów. Stawiamy na komfort i jakość życia na europejskim poziomie."

Jesteśmy miastem z niesamowitymi walorami naturalnymi i ogromnym potencjałem rozwojowym. Myślimy o naszym mieście odważnie, nowatorsko, europejsko. Razem możemy wykorzystać potencjał miasta tak, aby przyszłe pokolenia były dumne ze zmian jakie obraliśmy - mówiła podczas prezentacji Anna Mieczkowska.

 

Nowe logo i strategia Kołobrzegu kosztowały 70 tysięcy złotych.

 

Komentarze  
+12 # Młodzi do urn! 2020-10-19 16:52
Geriatria po kołobrzesku...obrzydliwe
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+7 # Młodzi do urn! 2020-10-19 16:57
Banda wsiokow prowadzi to miasto na manowce.od dawna nie ma nic nowatorskiego nadęte wsiurstwo zachowuje się jak upośledzone umysłowo
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+11 # Nieprzerwana 2020-10-19 17:16
RE : Kompromitacja - Kołobrzegu !
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+15 # asd 2020-10-19 17:38
70 tysięcy... no dobra, ale kto to robił i co tutaj tyle kosztuje? program, badania, ankiety, broszury informacyjne w wysokiej jakości? bo podobne prezentacje w PowerPoincie robiłem na gimnazjum.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+12 # kkk 2020-10-19 19:07
Jakby poprzednie logo i hasło były złe.
Ale jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+8 # logo 2020-10-20 07:29
Poprzednie logo było bardzo ładne , wesołe. Proponuję pozostać przy poprzednim. A te kojarzy się smuto - z przygaszonym smutnym tłem. Chyba że ma ono symbolizować wymierające miasto bez młodzieży która ucieka do miast niekoniecznie większych ale z klubami, dyskotekami, tętniących wieczorem po prostu życiem. I budowane mieszkania na wynajem na pewno młodzieży tutaj nie zatrzymają :sad:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+4 # Haha 2020-10-20 09:35
Ale czy ty nie rozumiesz ,ze białe logo ma pasować do białych kwiatków :D :o
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+9 # mieszkaniec 2020-10-19 19:30
70tys za to badziewie????

mozna bylo to przeznaczyc na szpital.

ze to poszlo z moich pieniedzy prosze o ujawnienie zwyciezcy tego gowna.
tak to obcinajo inwestycje w miescie bo covid ale 70tysi na barachło to potrafio wydac,
po to komu wyglada jak kibel
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+8 # Durango 2020-10-19 19:58
To takie postawienie na swoje Ja ,jestem więc muszę pokazać swoje Ja.A my mieszkańcy płacimy za kolejny pomysł na półkę.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+7 # Kołobrzeg 2020-10-19 22:27
Następna Kompromitacja Mieczkowskiej.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+8 # Ala 2020-10-19 23:09
Ciężko robić konkursy z głosowaniem mieszkańców od zagospodarowania zieleni po logo? Był by konkurs ,mieszkańcy by mieli wybór a i było by pole do działania dla chętnych
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+8 # krzyś 2020-10-20 07:30
Cytuję Ala:
Ciężko robić konkursy z głosowaniem mieszkańców od zagospodarowania zieleni po logo? Był by konkurs ,mieszkańcy by mieli wybór a i było by pole do działania dla chętnych


Te logo wygląda jakby konkurs odbył się w przedszkolu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+9 # Adamski 2020-10-19 23:25
Właśnie pojawił się komunikat z GPW o dopuszczeniu do obrotu na rynku CATALYST 3 serii obligacji GMINY MIASTA KOŁOBRZEG w kwocie 30mln zł. Kto je kupił i czemu tak cicho o tym? Jaki jest kupon?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+10 # podatnik 2020-10-20 04:16
poprzednie logo było rozpoznawalne,akceptowalne,medialne

dokąd zmierza Platforma w swojej kreatywności i innowacyjności?

dobry produkt zmian nie potrzebuje,czy My mieszkańcy powinniśmy płacić za "twórczość" urzędu?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+9 # Miech 2020-10-20 08:02
Pytanie mam do pani Mieczkowskiej.
Czy pani nie widzi, że tym swoim wystąpieniem w RCK wpisuje się pani w kampanię marketingową jednego z kołobrzeskich hoteli?
Ta pani strategia to wypisz wymaluj strategia tego hotelu!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+5 # Mieszkaniec 2020-10-20 13:49
A gdzie był ogłoszony konkurs na nowe logo? I czy ja dobrze czytam..."Nowe logo i strategia Kołobrzegu kosztowały 70 tysięcy złotych"???!!! Albo Pani Prezydent nie ma pojęcia ile to właściwie może kosztować, albo z góry było zaplanowane, kto, za ile to to zrobi.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+1 # ehhh 2020-10-20 23:04
Ten filmik rozumiem że to projekt wstępny? :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+2 # Rudy 2020-10-21 08:41
Cytuję ehhh:
Ten filmik rozumiem że to projekt wstępny? :D

Nie. To produkt finalny. Taki suplement do reklamy hotelu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
Dodaj komentarz

Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl

Kod antyspamowy
Odśwież

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn