Podczas Komisji Uzdrowiskowej radni dyskutowali o możliwości skutecznego wdrożenia ustawy krajobrazowej na terenie naszego miasta. Ustawa ta ma pomóc samorządom porządkować przestrzeń publiczną jeżeli chodzi o reklamy. W Kołobrzegu została właśnie przeprowadzona inwentaryzacja reklam na odcinku 40 kilometrów dróg. Teraz trwa jej analiza.

Większość miast w Polsce, w tym Kołobrzeg podjęła prace nad uchwałami krajobrazowymi regulującymi m.in. zasady sytuowania reklam na ich terenie. Tylko nieliczne zdecydowały się je uchwalić. Powód? Sądy administracyjne je uchylają. 

Kiedy stanowisko prawne dotyczące ustawy krajobrazowej będzie jasne wtedy miasto podejmie stosowną uchwałę. W jej podjęciu ma pomóc przeprowadzona niedawno inwentaryzacja reklam na odcinku 40 kilometrów dróg naszego miasta. Inwentaryzacja odbyła się w ramach projektu „Human, Part and Space”. Ma ona określić czy Kołobrzeg ma problem z niechcianymi reklamami. 

Zdaniem miasta problem z niechcianymi reklamami jest coraz mniejszy.

Teraz trwają analizy z przeprowadzonej inwentaryzacji reklam. Miasto wkrótce ogłosi jej wyniki.

 

Dodaj komentarz

Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl

Kod antyspamowy
Odśwież

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn