×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 70.

XXVI Sesja Rady Miasta NA ŻYWO na naszym portalu - wtorek, 29 listopada, start godzina 9.00. Porządek obrad XXVI sesji Rady Miasta Kołobrzeg, która odbędzie się 29 listopada 2016 roku, o godzinie 9.00 w dużej sali konferencyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg, ulica Ratuszowa 13.
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z wykonania uchwał Rady oraz informacje o przeprowadzonych przetargach.
3. Informacja Prezydenta Miasta o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Miasto Kołobrzeg w roku szkolnym 2015/2016.
4. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi.
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
  • 1. zmian w uchwale budżetowej Gminy Miasto Kołobrzeg na 2016 r.,
  • 2. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Miasto Kołobrzeg na lata 2016 – 2022,
  • 3. uchylająca uchwałę w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne,
  • 4. zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg,
  • 5. wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty,
  • 6. ustalenia sposobu obliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w przypadku nieruchomości, która w części stanowi nieruchomość, na której zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomość, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne,
  • 7. szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną opłatę,
  • 8. wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, terminu i miejsca składania deklaracji przez właścicieli nieruchomości położonych w granicach Gminy Miasto Kołobrzeg oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
  • 9. trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół, przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystywania,
  • 10. zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków,
  • 11. przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Kołobrzegu na rok 2017,
  • 12. ustalenia uprawnień pasażerów Komunikacji Miejskiej w Kołobrzegu sp. z o.o. do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów środkami lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg i Gminy Kołobrzeg,
  • 13. zapewnienia warunków do osiedlenia się w ramach repatriacji na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg obywatela Kazachstanu polskiego pochodzenia,
  • 14. sprzedaży działki nr 9/1 obręb 10, położonej w Kołobrzegu przy ulicy Bałtyckiej,
  • 15. sprzedaży lokalu mieszkalnego na rzecz dotychczasowych najemców i udzielenia bonifikaty,
  • 16. udzielenia bonifikaty od ceny sprzedaży udziału w nieruchomości przeznaczonej na cele mieszkaniowe,
  • 17. oddania w dzierżawę na okres 10 lat działek o numerach: 115,119 i 120 obręb 10, o łącznej powierzchni 0,5365 ha, położonych przy ul. Sienkiewicza w Kołobrzegu,
  • 18. oddania w dzierżawę na okres 9 lat części działki numer 173/30 obręb 12 o powierzchni 14 m2, położonej przy ul. Łopuskiego w Kołobrzegu,
  • 19. oddania w dzierżawę na okres 6 lat części działki o numerze 66/3, obręb 4, położonej przy ul. Rodziewiczówny w Kołobrzegu,
  • 20. oddania w dzierżawę na okres 3 lat części działki nr 4/8 obręb 4, położonej na terenie Skweru Komandora Stanisława Mieszkowskiego w Kołobrzegu (pow.50m2),
  • 21. oddania w dzierżawę na okres 3 lat części działki nr 4/8 obręb 4, położonej na terenie Skweru Komandora Stanisława Mieszkowskiego w Kołobrzegu (pow.41,25m2),
  • 22. oddania w dzierżawę na okres 3 lat części działki nr 317, obręb 9, położonej przy ul. Grzybowskiej w Kołobrzegu,
  • 23. oddania w dzierżawę na okres 3 lat działek o numerach: 66/5, 66/6 oraz część działki nr 55/14, obręb 11, położonych przy ul. Szpitalnej w Kołobrzegu,
  • 24. oddania w dzierżawę na okres 3 lat części działek o numerach: 9/9 i 45 obręb 6 o łącznej powierzchni 3.950 m2 położonych przy ul. Wschodniej w Kołobrzegu,
  • 25. oddania w dzierżawę na okres 3 lat części działki numer 18/12 obręb 12, położonej przy ul. Dworcowej w Kołobrzegu,
  • 26. oddania w dzierżawę części działki nr 210 obręb 12 oznaczonej do celów dzierżawy 210/A położonej w Kołobrzegu przy ulicy Łopuskiego,
  • 27. oddania w dzierżawę na okres do 30.09.2017 rok działki o numerze 78, obręb 4, położonej w Kołobrzegu przy ul. Konopnickiej,
  • 28. oddania w dzierżawę nieruchomości na okres od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. z przeznaczeniem na posadowienie tablic reklamowych.
6. Sprawy Komisji Rewizyjnej:
  • 1. sprawozdanie z kontroli problemowej w zakresie dotacji Urzędu Miasta udzielonej schronisku dla zwierząt w latach 2014 – 2015, zleconej przez Radę Miasta na sesji w dniu 31 maja 2016 r.,
  • 2. sprawozdanie z kontroli problemowej dotyczącej nasadzeń drzew na terenie miasta Kołobrzeg pod kątem zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i umową, za lata 2011 – 2014.
7. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności między sesjami.
8. Wolne wnioski i informacje.
9. Zamknięcie sesji.
 
Dodaj komentarz

Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl

Kod antyspamowy
Odśwież

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn