Po raz kolejny w Morskim Oddziale Straży Granicznej przeprowadzono postępowanie kwalifikacyjne dla osób ubiegających się o przyjęcie do służby w Straży Granicznej. Dzięki nowym regulacjom prawnym kandydaci mogą zdawać egzaminy w oddziale, w którym chcą pełnić służbę.

Do drugiego etapu postępowania kwalifikacyjnego 8 czerwca przystąpiło 5 osób (3 mężczyzn i 2 kobiety). Wszyscy musieli zmierzyć się z testem z wiedzy ogólnej, z języka obcego oraz sprawności fizycznej. Na zakończenie odbyła się rozmowa kwalifikacyjna. Wynik pozytywny z drugiego etapu otrzymało 4 kandydatów. Teraz czeka ich badanie poligraficzne i komisja lekarska.

Przebieg drugiego etapu postępowania kwalifikacyjnego w MOSG nadzorowała powołana w tym celu komisja egzaminacyjna. W jej składzie poza funkcjonariuszami z Morskiego Oddziału Straży Granicznej znaleźli się również przedstawiciele Biura Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej.

Organizację drugiego etapu postępowania kwalifikacyjnego w siedzibie oddziału umożliwiło Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, które weszło w życie 23 lipca 2020 roku.

Nabór do służby w MOSG Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej prowadzi w sposób ciągły. W tym roku planowanych jest do przyjęcia do służby 60 osób. Dla usprawnienia procesu rekrutacji w Morskim Oddziale Straży Granicznej powołano koordynatorów ds. naboru do służby. Kandydaci z województwa zachodniopomorskiego mogą kontaktować się pod numerem tel. 721-961-599, z pozostałych województw pod numerem 797-337-256. Informacje dotyczące rekrutacji można znaleźć na stronie internetowej Morskiego Oddziału Straży Granicznej.

 

Dodaj komentarz

Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl

Kod antyspamowy
Odśwież

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn