Kładka nad torami wciąż znajduje się w złym stanie. Dlatego miasto planuje wykonać prace doraźne. Gruntowny remont ma się odbyć w przyszłym roku.

Z kładką nad torami kolejowymi od początku były kłopoty. Niestaranne wykonanie remontu było powodem podania przez miasto jego wykonawcy do sądu. Sprawa zakończyła się ugodą, w wyniku której miasto otrzymało 250 tysięcy złotych. Pieniądze te zostały przeznaczone na poczet kolejnego remontu kładki. To jednak nie była gruntowna przebudowa.

W tym roku, podobnie jak w latach ubiegłych miasto będzie dokonywać jedynie doraźnych napraw. A takich wymagają przede wszystkim kruszące się betonowe stopnie.

Przypomnijmy. PKP opracowuje restrukturyzację całej magistrali kolejowej w Kołobrzegu, w ramach której możliwa by była likwidacja kładki. To jednak wciąż dalekosiężne plany.

Gruntowny remont kładki, który ma mieć miejsce w przyszłym roku, może kosztować miasto nawet 800 tysięcy złotych. Wszystko będzie zależało od danej sytuacji na rynku.

 

Komentarze  
+10 # M. Jastrzębski 2021-02-25 13:39
Znowu :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+2 # Budowlaniec 2021-02-25 14:39
Kładka tańsza od jej remontów , w Kołobrzegu normalka - jak jest obrót gotówki , to można przecież naliczyć "podatek".
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
0 # Kładka 2021-02-26 16:37
a może jeszcze ze 2 lata wstrzymać się z jej remontem. Przecież to tak jak z łataniem dziur w jezdni. Zaraz po pierwszych przymrozkach wychodzą. Tylko dziury w szosie grożą wypadkiem urwaniem koła a tutaj raczej nic nie grozi ludziom /tylko brzydko wygląda. A w tak trudnym czasie pandemii trzeba wstrzymać niektóre wydatki.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
Dodaj komentarz

Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn


Facebook