Kołobrzeg ogłosił przetarg nieograniczony na agencję, która kompleksowo opracuje działania promocyjne Miasta. Agencja ma współtworzyć z Miastem m.in. strategie reklamowe offline i online służące promocji w sezonie wiosna-lato 2021.

Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę digital i influencer marketing, social media, ATL, BTL,  a także dobór działań PR promujących markę Kołobrzeg Re:generacja wśród mieszkańców miasta. Wybrana agencja będzie współpracować z Regionalnym Centrum Kultury w Kołobrzegu, jako jednostką nadzorującą promocję miasta.

To będzie pierwszy pełny sezon promocyjny miasta zgodny nową linią komunikacyjną Kołobrzeg Re:generacja. Dlatego szukamy partnera, z którym zrobimy to najskuteczniej i pokażemy, jak  atrakcyjny jest Kołobrzeg - mówi Marta Ostapiec Zastępca Dyrektora ds. promocji.

Oferty można składać poprzez elektroniczną platformę pod adresem https://pdzakupowe.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Oferty należy składać do 29 stycznia 2021 roku do godz. 10:00.

Zwycięska firma będzie pracować dla Miasta Kołobrzeg do dnia 15 września 2021 r. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu usług m.in. obejmujących opracowanie koncepcji kreatywnej i wdrożenie kampanii informacyjno – promocyjnej o wartości budżetu mediowego na poziomie min. 500.000,00 zł brutto, obejmujących realizację działań marketingowych m.in. w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami o wartości budżetu mediowego przeznaczonego wyłącznie na działania digital na poziomie min. 400.000,00 zł brutto, obejmujących opracowanie i wdrożenie projektu komunikacji PR, którego szacunkowy ekwiwalent reklamowy tzw. AVE wyniosło minimum 500.000,00 zł brutto.

 

W ramach zamówienia wybrana firma opracuje koncepcję kreatywną spójną ze strategią marki Kołobrzeg Re:generacja, opracuje komunikację wraz z koncepcją kreatywną dla wydarzeń: Jarmark Solny oraz Jarmark Bożonarodzeniowy. Ponadto, agencja przygotuje m.in. strategię kreacji i produkcję kampanii digital wraz z planami mediowymi, zakupem i optymalizacją mediów, w tym współpracę z influencerami, jak również stworzy koncepcję współpracy na linii Zamawiający – przedsiębiorcy z branży HoReCa.

 

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami w związku z toczącym się postępowaniem jest:

- w kwestiach proceduralnych: Bartłomiej Kardas, tel. 501 353 456, e-mail: pdzakupowe@gmail.com

- w kwestiach dotyczących opis przedmiotu zamówienia: Marta Ostapiec nr tel. 603 605 532, e-mail: marta.ostapiec@rck.kolobrzeg.eu

 

 

Komentarze  
+3 # Wielki Stach 2021-01-05 01:50
Widać, jest kada do przepuszczenia...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+2 # kotek 2021-01-05 17:57
Nic z tego nie rozumiem. Po co nam było uchwalenie Strategii Promocji i powoływanie dyrektora d/s promocji w RCK?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+6 # Galimatias 2021-01-05 19:16
Może zacznijcie od aplikacji -co ,gdzie ,kiedy -żeby każdy przyjeżdżający mógł ja sobie zainstalować i tam mieć wszystko co się dzieje danego dnia ,tygodnia ,od kultury po zajęcia sportowe płatne i darmowe wraz z możliwością zakupienia biletów oraz mapą
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
Dodaj komentarz

Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl

Kod antyspamowy
Odśwież

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn


Nasze Programy

Rozmowy z widokiem na powiata
Prezydencki kwadrans
Zdrowie w pigułce
kwadrans z historia
chronograf TKK
chronograf TKK
chronograf TKK
chronograf TKK